2010. január 27., szerda

A kezdet kezdete... :)


Üdvözöllek Kedves Olvasó! :)

Hát ezt is megértük... Blogom van! :) Saját! :) Enyém! :) (Jó, tudom, ma már ez nem akkora nagy szám, mert mindenki nagyon modern, meg on-line, meg minden, de nekem ez akkor is nagy lépés! :) ) És nagyon megtisztelő, hogy ellátogattál hozzám, és hogy ezeket a sorokat olvasod! (Ja, igen: remélem nem veszed sértésnek, hogy tegezlek, de végső soron a naplómat olvasod - akkor meg már mégsem magázhatlak... :) ).

Szóval. Egy kis előtörténet mindehhez: miután rájöttem, hogy viszonylag macerás minden barátomnak, ismerősömnek, kíváncsiskodónak, stb. külön-külön alkalmakkor ugyanazt a történetet elismételni, ugyanazokat a képeket megmutogatni, eldöntöttem, hogy egyszerűen blogba foglalom a mondókámat (persze ha valakinek továbbra is az a perverziója, hogy élőszóban kívánja tőlem ezeket meghallgatni, akkor nem fogok ettől elzárkózni, ígérem :) ).

Tehát blog... Na, igen... És már jött is a következő kérdés: tematikus, avagy csalamádé? Merthogy azt tapasztaltam, hogy sokan készítenek tematikus blogokat (vagy azért, mert egy témára vannak borzasztóan rácsavarodva, vagy ki tudja milyen más egyéb okból), míg mások egyfajta vegyes felvágottként tálalják az életüket. Nos, én az utóbbi mellett döntöttem (lévén az egyszerre űzött hobbijaim száma kb. 5 és 10 között változik, ráadásul pár évente cserélem a teljes garnitúrát, ezért a tematikus megoldás nem tűnt kimondottan praktikusnak számomra :) ). De hogy ne érezd magad nagyon elveszettnek, ígérem, felcímkézem az összeset (na, jó, mondjuk, hogy törekedni fogok rá ;) ).

Kezdetnek ennyi talán elég is, úgyhogy további szép reggelt/napot/estét! :)

To be continued... :)

Nincsenek megjegyzések: