2010. január 31., vasárnap

Gyöngyikék...


Hogy végre ne csak olvasni, de nézegetni is legyen mit itt nálam, gondoltam felrakok pár képet a gyöngyös kreálmányaimról.

Ez egy régebbi szettem, de mivel a régiek közül jelenleg ez az egy volt elérhető közelségben, így most ezt teszem fel. :)











Ez pedig egy lényegesen újabb, majdhogynem saját tervezés (azért majdhogynem, mert ahogy össze-vissza pattogtam a gyöngyös oldalak között, tudom, hogy az alap koncepciót többször is láttam, tehát az alapötlet nem saját - de sajnos fogalmam sincs, hogy hol láttam először, ezért nem tudom behivatkozni az értelmi szerzőt, amiért ez úton is elnézést kérek).







Ez pedig szinte még meleg... :) Tegnap délután lett kész, és ez úton is ezer hála és köszönet Szilunak, aki volt olyan kedves, és felrakta a mintáját a blogjába





Hát... Első körben azt hiszem, ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések: