2011. július 2., szombat

Csavart háromszög medál - egyelőre lánc nélkül...


Az Index.hu gyöngyös fórumán láttam hasonló medálokat, és nagyon kíváncsi lettem, hogy milyen lehet megfűzni. A mintát - ha jól láttam - Tatyana Smeykal tervezte, és itt lehet megtalálni.

És mivel Anyukám valami barnát szeretne mostanság, ezért gondoltam két legyet ütök egy csapásra, így aztán barna lett.



Mivel általában jobban szeretem a Fireline-t, mint a damilt, ezért ezt is azzal fűztem. Viszont ez most lehet, hogy nem volt a legjobb választás, mivel a Fireline szinte egyáltalán nem enged, semmilyen irányba, ugyanakkor ez a minta annyira feszes és merev lett így, hogy féltem, hogy az összeillesztésnél törni / szakadni fog. Szerencsére csak az idegszálaim lettek rojtosak, miközben összeállítottam. De legközelebb szinte biztos, hogy damilra fűzném. Hiába... a damilnak is megvannak a maga előnyei... :)


2 megjegyzés:

Spiri írta...

Csodaszép!Én damilra fűztem!A második már könnyebben ment,de azt nem volt idő fotózni!Ahogy elkészűlt el is vitték!

Sue N. írta...

Köszönöm szépen!!! :) Hát... nekem annyi minden van várólistán, hogy egyhamar biztos nem lesz belőle második... :)