2010. február 8., hétfő

Gyöngyikék - a kezdet kezdetén... :)



Az érdekesség / viszonyítás / több nézegethető kép / stb. kedvéért (mindenki húzza alá a neki szimpatikusat :) ) úgy döntöttem, hogy ledokumentálom gyöngyfűzői karrierem kezdetét is (meg azokat a munkáimat, amiket azért nem tudtam eddig lefényképezni, mert otthon voltak Écsanyámnál... :) ).

Úgyhogy íme (próbáltam idő-/fejlődési rendbe rakni őket, aztán vagy sikerült, vagy nem, miután már én sem igazán emlékszem, hogy a régebbieket milyen sorrendben készítettem :) ).



Ez tuti az elsők között volt, és egy egységcsomagból készült. Eredetileg ennél zöldesebbek voltak a gyöngyök, de a jelek szerint napallergiájuk lett, vagy valami hasonló, minek köszönhetően elkékültek... :) De szerintem így se rossz... :)








Hihi... Ezt tudom... Ez volt az első próbálkozásom, hogy "saját tervezésű" szettet készítsek - ez kb. annyiból állt, hogy összeszedtem többféle fajta, de kb. azonos színű gyöngyöt, aztán alkottam. :) Azokról a technikákról, tippekről, trükkökről, amiket mostanában alkalmazok, akkor még mit sem tudtam. (Na nem, mintha ez nem jönne le elsőre is kép alapján... :) )







Ez meg ugyanaz, csak pepitában - vagy inkább zöldben. :)







Hát... Erre azt hiszem mondhatjuk, hogy nem bonyolítottam túl... :)





És igen! Az első komoly munkám! :) A dolog szépséghibája csak az, hogy ez nem saját tervezés, viszont sajnos nem emlékszem, hogy kinek a mintája volt eredetileg :( De megpróbálom kinyomozni, és ha sikerül, már tolom is fel a hivatkozást! :) (Az biztos, hogy a nlcafe gyöngyös lányaiból volt valaki az értelmi szerző!)





Barátnőm kapott egyszer egy barátnőjétől egy hasonló karkötőt - arról "koppintottam". :) Ez volt az első próbálkozásom arra nézvést, hogy kész karkötőről fejtsem meg a mintát. És lőn... :)







No comment... :)





Na, ez már talán egy technikailag is értékelhetőbb darab. :) Ruby Herringbone karkötő mintája volt az alap, csak kicsit továbbfejlesztettem... (thank you so much Ruby!!!)





Egy Cellini-spirál, amivel semmi gond nem volt mindaddig, amíg kapcsot nem kellett rakni rá. Merthogy miután jól ráapplikáltam egy szimpla mágneskapcsot, világossá vált, hogy egy ilyen merev karkötőnek ez édeskevés... :) Úgyhogy jó kis hekkelt kapcsa van - nem is vagyok hajlandó lefotózni!!! :)







Ez egy mintadarabnak indult - ki akartam próbálni, hogy bizonyos gyöngyökkel bizonyos minta hogy néz ki - de aztán Anyunak annyira megtetszett, hogy megcsináltam karkötő hosszúságúra. :)







Ez nemrég készült, de csak azt tudom, hogy valahol neten találtam egy fotót egy hasonló nyakláncról, és az alapján készítettem. Minta nem volt hozzá, úgyhogy a kép alapján próbálkoztam. :) És ilyen lett. :) Annyi újítást vittem bele, hogy többféle gyöngyöt használtam (matt, fényes, szalma - ez utóbbival jól pórul is jártam, mert reméltem, hogy talán egy erősebb cérnával is egyben marad, de nem... :) Úgyhogy a szalmás részeket fűzhettem át egy héttel később... :) )







No, azt hiszem, mára ennyi elég is... :)

Nincsenek megjegyzések: